PLANLAMA VE EĞİTİM SÜREÇLERİNDE PLANCILARIN VE ODA‘‘NIN ROLLERİNİN YENİDEN TANIMLANMASI ÜZERİNE BİR DENEME V. Senihi KİTAPÇI
TÜRKİYEDE PLANLAMA EĞİTİMİNİN NİTELİKSEL VE NİCELİKSEL DURUMU Ahmet UZEL
KENT PLANLAMA EĞİTİMİ VEREN KURUMLARIN İŞLEVİ SADECE KENT PLANCISI YETİŞTİRME OLMAMALIDIR Kamutay TÜRKOĞLU
ŞEHİR VE BÖLGE PLANLAMA EĞİTİMİNDE YURT DIŞI ÖRNEKLERİ: İNGİLTERE‘‘DE PLANLAMA EĞİTİMİ VE ÜLKEMİZ ŞEHİR VE BÖLGE PLANLAMA EĞİTİMİ İÇİN BAZI SONUÇLAR Hülagü KAPLAN
NASIL BİR KENT PLANLAMA EĞİTİMİ Gürsel GÜNDOĞDU-Selma TOKCAN
HAZİNE ARAZİLERİNİN SATIŞI ÜZERİNE ODTÜ Öğretim Üyeleri
BAŞKENT‘‘İN İLK PLANLARI Ali VARDAR
İMAR MEVZUATININ İKLİMSEL, TOPOGRAFİK, PSİKOLOJİK VE EKONOMİK AÇIDAN İRDELENMESİ Saliha E. AYDEMİR
İMAR MEVZUATI VE KENTLERİN BİÇİMLENİŞİNDE GÜNEŞ IŞINIMI ETKİSİ Mesture BULDURUR-AYSAN
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz
kişisel verilerinizin Odamız tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere KVKK sayfamızdan ulaşabilirsiniz.